pondělí 7. prosince 2015

Budu mít nová prsa

Ahoj,

jsem povrchní právnička a na základě jednoho spontánního doporučení tady budu psát o své cestě k novému poprsí.

Tato moje cesta ke krásnému dekoltu začala srpnu, kdy jsem se rozhodla nechat si zvětšit prsa pomocí implantátů (odborně se tomu říká augmentace, ale mně tento pojem moc k srdci nepřirostl). Rozhodnutí byl jenom začátek, protože následující čtyři měsíce jsem strávila procházením různých článků, příspěvků a diskusí, které by mi poskytly aspoň trochu informací a odpovědí na nespočetné množství otázek, které jsem měla. Aby to ale nebylo takové neskutečné plýtvání časem, rozhodla jsem se všechny nasbírané informace a zkušenosti shromáždit na jednom místě. Snad se to někomu bude hodit.  

Takže i když jsou teď všude samé vánoční stromečky, dárečky a jiné třpytivé hlouposti, já mám v hlavě jenom prsa. Takové přirozené céčka. Vzhledem k tomu, že na ty svoje ještě čekám, v následujících příspěvcích shrnu informace, které jsem doposud nasbírala a které považuji za hodnotné a přínosné pro někoho, kdo přemýšlí nebo se chystá podstoupit zvětšení poprsí.


Jako prvé jsem řešila jestli vůbec na zvětšení prsou jít, kdy by to tak bylo nejlepší, pak u koho, jak velké, co řešit na konzultaci, jak se připravit na operaci (ano opravdu se na to dá připravit) a tak dále. Když všechno proběhne hladce a já se před Vánocemi probudím s většími prsy, napíšu jsem také svou osobní zkušenost s operací, rekonvalescencí a životem s implantáty. Už se na to moc těším :)

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký den, moc děkuji za Vaše přínosné stránky, kde píšete narovinu, jak to všechno s plastickou operaci prsou je. Také o téhle úpravě prsou uvažuji. Takže mi dodáváte i dost odvahy. Děkuji. Prosím o tip, kde jste si nechávala prsa dělat. Já uvažuji o téhle možnosti. Budu ráda za každou radu.

    OdpovědětVymazat

Komentáře